MY HOME IN FEMINA MAGAZINE





Photo: Daniella Witte

Tar en välförtjänt paus i ett inspirationsjobb jag håller på att plåta för fina magasinet Femina......... kommer i April.
Ett annat jobb jag tidigare gjort för samma tidning kommer ut i butik i morgon torsdag. Det är mitt hem som tar upp hela tio sidor, inte illa om jag får säga det själv;) Här ett par bilder på köket som blev vitt efter att det varit svart ett bra tag. Nästa gång blir det nog i en fin grå färg, men det har jag inte sagt till min man än. Om jag känner honom rätt kommer han inte vara lika glad för att måla om igen som jag.

Allt gott! /Daniella




9 kommentarer:

Anna M sa...

Hej!
Härligt kök! Målar du om köksluckorna också. Gör du det med pensel eller låter du någon sprutlackera dem? Jag är så sugen på att måla våra gul-gråa luckor.
Mvh
Anna

17doors sa...

SUPERFINT reportage, läste det tidigare idag.
Kram
Ulrika

agnetha.home sa...

Great! I love your interiors! Your kitchen is amazing!
Hugs from Poland!

Anna Wahlstam sa...

Wow så läckert!!
Kul med reportaget :)
Kram Anna

Mirre Syr sa...

Helt underbart reportage från ert vackra, vackra hem!
Ett av de bästa jag har läst i Femina. :)

Lina sa...

Så roligt Daniella! Det måste jag ju kolla in. Och så roligt att måla om. Din make blir säkert sprudlande glad! De är ju de där överraskningarna som förgyller.
Stor kram till dig!

Godastunder-tokigaidéer sa...

Super snyggt, jag förstår verkligen att det blev många sidor. Underbar inspiration.

Anna

Fia sa...

Hela ditt hem är super snyggt! Jättefint repotage :) Du inspirerar så mycket.

Molly sa...

Absolutly wonderful.
Lovely hugs
Molly